KRITIŠKAS KASDIENIŲ ĮPROČIŲ ĮVERTINIMAS, SIEKIANT TVARUMO
ŽINIA PLAČIAJAI VISUOMENEI
SPRENDIMŲ PATEIKIMAS
UŽDUOTIS
Viena iš pakuočių tvarkymo organizacijų įgyvendino gamintojų atsakomybės principą. Rinkoje ji konkuravo su kitomis panašiomis organizacijomis, bandė pritraukti daugiau asociacijos narių ir sykiu siekė geresnių atliekų rūšiavimo bei tvarkymo rezultatų. Užduotis – padidinti organizacijos žinomumą ir efektyvinti edukaciją žiniasklaidoje.
PRIEMONĖS
Turinio projektas kartu su 15min.lt ir vietinės žiniasklaidos sklaidos paslaugas teikiančiais media planuotojais.
Kuriami įtaigūs, konkretūs pranešimai žiniasklaidai, kurie sėkmingai platinami nemokamai.
REZULTATAS
Publikacijos didžiausiuose šalies žiniasklaidos portaluose (lrytas.lt, 15min.lt, delfi.lt, vietinėje žiniasklaidoje).
Reklamjuosčių (banerinė) kampanija 15min.lt.
Publikacijų sklaida organizacijos socialiniuose tinkluose.