KRITIŠKAS KASDIENIŲ ĮPROČIŲ ĮVERTINIMAS, SIEKIANT TVARUMO

ŽINIA PLAČIAJAI VISUOMENEI
SPRENDIMŲ PATEIKIMAS

UŽDUOTIS

Viena iš pakuočių tvarkymo organizacijų įgyvendino gamintojų atsakomybės principą. Rinkoje ji konkuravo su kitomis panašiomis organizacijomis, bandė pritraukti daugiau asociacijos narių ir sykiu siekė geresnių atliekų rūšiavimo bei tvarkymo rezultatų. Užduotis – padidinti organizacijos žinomumą ir efektyvinti edukaciją žiniasklaidoje.

PRIEMONĖS

Turinio projektas kartu su 15min.lt ir vietinės žiniasklaidos sklaidos paslaugas teikiančiais media planuotojais.
Kuriami įtaigūs, konkretūs pranešimai žiniasklaidai, kurie sėkmingai platinami nemokamai.

REZULTATAS

Publikacijos didžiausiuose šalies žiniasklaidos portaluose (lrytas.lt, 15min.lt, delfi.lt, vietinėje žiniasklaidoje).
Reklamjuosčių (banerinė) kampanija 15min.lt.
Publikacijų sklaida organizacijos socialiniuose tinkluose.
Mūsų darbai

Mūsų darbai

Ryšiai su visuomene

HELSO PREKIŲ ŽENKLO KEITIMAS

Pasikeitus UAB „SLO Lithuania“ akcininkų struktūrai, susiformavo poreikis keisti prekių...
Strategijos

KRIZIŲ VALDYMAS IR PREVENCIJA

UAB „Virginijus ir Ko“ – atliekų tvarkymo ir perdirbimo veiklą...
Strategijos

EPA – EKSPERTĖ, FORMUOJANTI VERSLO, POLITIKŲ IR VISUOMENĖS NUOMONĘ

Elektronikos platintojų asociacija (EPA) įgyvendina išplėstinės gamintojų atsakomybės principą. Rinkoje...